Monday, March 28, 2016

Sleeping beauty of KL 沉睡中的吉隆坡 | KL Exploration 吉隆坡探索

Malaysia, my retire place?
马来西亚,我的未来退休之地?


Kick away Monday Blue!
排出负面 缘分 让你不再 患有周一心情“蓝蓝“的感觉!


Kuala Lumpur,
place where I grow up.
Street nearby surrounding Changkat area,
I guess people only known Changkat for their night life.
What about Changkat, KL in the morning?


Embrace the unexpected.



吉隆坡,
我成长长大的地方,虽然我的出生地于马六甲。
章卡路(Changkat)附近的随意拍“写真” 还真的很优美,
仿佛给人一种正在沉睡的美人,让人心动,从此无法忘怀她的美。
这街道对于大多想要了解马来西亚的朋友们而言是夜间派对的好去处,
很多外国旅客朋友们的最爱地点之一。
那,对于早晨的章卡路呢?



无意间偶然的发现这美丽的地区。
奇妙呀!



Arts are everywhere.
艺术无所不在。



I love the tree colour thanks to the beautiful sunlight!
我很喜欢因为温暖阳光照亮呈现出的色调。


可以想象夜间的画面  p/s: 我可没来过,别问我呀!
I can foreseen how lively this street are during the night time.
BUT, I never been here during night time, so don't ask me about how might it be yeah 



I love the colourful combination of this piece of wall.
这五彩缤纷颜色的组合可是我的其中很爱之一呢!
































How did you feel?
Sleeping beauty of Changkat area in Kuala Lumpur are lively and beautiful!


会有心痒痒的感觉吗?
早晨沉睡的大美人是不是让人动心?
有机会的话 做个早起的鸟儿到处探险吧!


  ❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。

#MAYEXPLORATION
#KUALALUMPUR
#MALAYSIA
#TOURISM

Sincerely,
May.

❥♒

No comments:

Post a Comment