Sunday, July 10, 2016

Singapore in 2016 | 2016的新加坡


My Zumba Instructor Network (ZIN) a.k.a Zumba Instructor goal successfully achieved.
That's the main motive for me after 3 years revisiting Singapore again.
This trip full with love and cares by my relatives and families members,
and blessed!


正正式式地    光榮告訴全世界:
我正式成為 Zumba 導師啦!22歲目標達成
這也是3年後讓我從新回到新加坡這塊土地的主要原因,
當然忘不了的是 我所收到的愛與關懷,由我摯愛的親戚家庭成員們,
外加滿滿的眷顧。





Where beside attending Zumba Basic 1 learning for my very first stage as a ZIN,
it's all about love and peace.
World are beautiful.



到訪新加坡除了正式受訓以外,
也是我熱愛舞蹈這一塊的第一步跨出去  做自己喜愛的事情  讓夢想成真。
帶著滿滿的愛與和平前進著,
世界真的很美麗。


I would never get hungry during my whole journey,
opppsss.. gonna work out even more
Blessed to get brand new experience in dorm hostel staying,
also nice stay in cousin's house where I first seeing Singapore apartment houses be like
(Those where I only seen in Singapore local TV drama series).
Get to visit places in Singapore where I never expect before 
and spend time in Singapore slightly like a Singaporean.




能讓我非常感恩地說到,這趟旅途我根本沒有餓肚子的機會。
哈哈哈哈   哎喲喲要更努力地運動啦
非常感恩的,托親人的愛戴讓我免住宿費地住在背包客宿舍裡,
當然還有與另一位親人住宿讓我真實體驗新加坡人的生活方式。
(這讓我小期待,因為這些新加坡公寓我只在新加坡劇看到,
現在是真真實實的體驗並且住在裡頭,每件事讓我覺得特別新鮮。)
有機會小小欣賞新加坡自然的美,
讓我大開眼界的,是被灌輸印象中的新加坡與親身體驗的新加坡;
真的非常非常驚訝!讓我了解欣賞新加坡的變化。
用新加坡人的方式來體驗在新加坡的生活。

#Friendsfromoversea #Friendshipgoals
#來自國外的朋友   #友誼目標







The best part where spark my journey,
#Friendsfromoverseas
We're all came from different countries,
but stay in the same room and spend our heart talking moments together.
I'm really really lucky and blessed where they never forget about me,
when I'm busy with my Zumba workshop that I couldn't join them for few,
but they never give up in keeping me in the group and update their location wherever they are.
How lovely!


讓我整個新加坡之旅變得精彩萬分的,
非他們莫屬。
來自不同國家的我們,
住在同一間住宿地讓我們有緣分的成為談心之交。
非常非常感恩地,
無論我有著多麼忙的時間來受訓於我的導師課程,
每一次她們在外都不忘告訴我所在地,
好讓我結束課程後能夠一起吃飯聊天。
好貼心!


Never forget our secret promise!
See you girls again & ring me up when you're in Malaysia.


別忘了我們的秘密約定!
非常期待再次看見你們,別忘了有機會到訪馬來西亞記得給我通電話。



#Malaysia #Korea #Thailand #Indonesia
#馬來西亞  #韓國  #泰國  #印度尼西亞
#Friendsfromoversea #Friendshipgoals
#來自國外的朋友   #友誼目標


Well,
best experience worth to make as a short video,
where remind me that I'm still alive and blessed.



當然,
讓這一切回憶都美麗地記載下來的,
就是短片情景  告訴我,我是多麼的慶幸!




Stay tune for more post update of my Singapore trip!
別忘了留守我更多的新加坡之旅的細節哦!


❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Love,
May.
媄鏸.

❥♒

No comments:

Post a Comment